Prohledat tento blog

čtvrtek 27. června 2019

Borůvkobraní
Na dnešek jsem si vzala v práci jeden den dovolené, abych mohla jít s manželem na borůvky. Letos přišel sám s návrhem, že bychom mohli jít spolu, a protože jde o víkendu do práce, využila jsem jeho borůvkové nálady a vzala si den volna.😉Vyšli jsme brzy ráno, abychom dorazili do nedalekého lesa ještě za ranního chládku. V lese bylo příjemně a sbírání nám šlo celkem od ruky. Ani jeden nemáme potřebu při sbírání borůvky ujídat a tak jsem měli bandasky nasbírané asi za tři hodinky. Když jsme z lesa odcházeli, bylo už nadšených sběračů v lese víc. Byla tam i rodinka, která měla snad dvacetilitrový kýbl. Měli můj obdiv, to bych nedala. Nám stačily ty tři bandasky a měli jsme toho akorát. O nasbírané borůvky jsme se rozdělili s babičkami, aby měly aspoň na koláč. A i tak jsme měli borůvek dost. My jsme si upekli malý koláč, protože už jsme doma jen sami dva a koláč na velkých plech by jsme nesnědli. Pár borůvek zbylo i do mrazáku. Dnes byl pěkný den,který voněl lesem,sluncem a hlavně borůvkami. 💕






Mějte se krásně a užívejte života...💗

3 komentáře:

  1. Krása:) Taky máma v plánu na borůvky vyrazit, jen nemáme osvědčené místečko, jen co jsem se dočetla na netu. Tak uvidíme. Přinejmenším to bude aspoň pěkný výlet do krajin Valašska:)

    supice
    www.supice.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Teda Maruško ty mě děláš chutě v devět večer koukat na bandy s borůvkama a na ten koláč-no to mě nedělej!!!! hned bych si dala a tak ráno si dám bublaninu,nedá se nic dělat. Nějak se nemohu dokopat udělat ten ový blog,snad na to dojde..pa a hezké léto. Miluš

    OdpovědětVymazat
  3. Marie, máš krásné bandasky. Na borůvkách jsem byla letos asi 3x a vždy jsem si přinesla necelý litr. Něco do mrazáku, něco na zobání. .o) Těším se na knedlíky, ale na ty ještě nedošlo.
    Přeji prima týden. D.

    OdpovědětVymazat