Prohledat tento blog

čtvrtek 26. prosince 2019

Vánoční věnečky

Dnes máme poslední svátek vánoční a já se teprve teď dostávám k tomu, abych se také chvilku věnovala blogu a potěšila se a inspirovala na blozích vás ostatních. Doufám, že jste si Vánoce užili v klidu a pohodě a měli jste je šťastné a veselé.💝
Před Vánocemi jsem měla dost napilno, chystala jsem výzdobu do našeho zařízení pro seniory, kde pracuji. Vyrobila jsem pro ně všechny věnečky, které jsou na fotografií. Jen ten poslední byl pro nás a zdobí naší kuchyň. 💖










Mějte se krásně.💗


6 komentářů:

  1. Maruško, věnečky máš moc pěkné. Jak jsem tak letos oblepovala korpus malými šiškami, tak vím, co to dá práce a to jsem měla jenom jeden. Doufám, že jsi Vánoce prožila v klidu. Moc zdravím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji. Vánoce jsem si užila, letos i s trochou smutku, ale to nevadí. I tak byly krásné a mrzí mě, že zase tak rychle utekly.

      Vymazat
  2. Ty věnečky jsou moc krásné. Uložím si inspiraci na příští rok.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rijo, děkuji. Také si během roku stahuji obrázky, které mě se mi líbí a pak se jimi inspiruji. ;-)

      Vymazat
  3. Maruško, to jsou krásné věnečky. Jsi šikovná a nápaditá.:-)
    Přeji tobě i všem tvým milovaným šťastný a úspěšný nadcházející nový rok, hlavně zdravíčko, štěstíčko a lásku.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Emo, děkuji za přání, Vánoce byly fajn. Doufám, že i ty jsi si užila svátky plné pohody a lásky. Také ti přeji do nového roku jen dobré. :-)

      Vymazat