Prohledat tento blog

úterý 28. dubna 2020

Martináč bukový

Martináč bukový - při nedělním kroužkování ptáků se nám chytil tento motýl do sítě. Kamarád ornitolog ho zkušenýma rukama jemně vysvobodil. Martináč chvíli odpočíval v trávě, pak zamával křídly a zmizel v dáli.





Mějte se krásně. 💗


6 komentářů:

  1. Tak toho jsem nikdy neviděla. Moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, také jsem viděla martináče poprvé a byl to pěkný zážitek. Hlavně jsme byli všichni rádi, že se mu v síti nic nestalo. :-)

      Vymazat
  2. Ani já jsem ho nikdy neviděla.😔
    Kroužkování ptáků musí být opravdu nevšední zážitek. Ten krutihlav je úžasný!😮😊
    Maruško, přeji krásné dníky. Opatruj se!🌞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emo, krutihlav byl úžasný, je neuvěřitelné jak dokáže kroutit hlavičkou. Byla to nádhera, vidět ho takhle zblízka. :-)

      Vymazat
  3. Maruško, díky za pěkné reportáže z přírody. Moéc zdravím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, také Tě zdravím a těší mě, že se Ti fotky líbí. Měj se krásně. :-)

      Vymazat