Prohledat tento blog

středa 26. prosince 2018

Vánoční svátky

První článek na mém novém blogu je stále ještě ve znamení Vánoc a slavnostní atmosféry, kterou tyto svátky přináší. Letošní svátky nám trochu zkomplikovala chřipka, se kterou se nejprve potýkal manžel a o pár dní později i já. Ještě dnes cítím slabost a potřebu odpočívat. Přesto ale musím říct, že jsme prožili krásný Štědrý večer a i nadále si užíváme vánoční pohody. Doufám, že je tomu tak i u vás, tedy až na tu chřipku. ;-) 












13 komentářů:

  1. Milá Marie
    naposledy, po kolikáté už?, zkouším okomentovat
    Jan

    OdpovědětVymazat
  2. Povedlo se...
    Také přeji krásné Vánoce a šťastný rok 2019
    a děkuji Ti moc za všechno co jsi za ta léta na Tvém starém blogu vytvořila. Bylo to krásné, ale ještě zdaleka toho nebylo dost. S každou změnou něco nenávratně končí. Bude mně chybět, jestli nebude možné příležitostně nahlédnout Tvých vzorně uspořádaných "starých štítků" :-(
    Všechno dobré Tbě i všem Tvým drahým přeje Jan Bílek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Jane,
      nechtělo se mi opustit starý blog, mám ho ráda a je v něm zaznamenáno kus mého života. Ale potíže s blogem už jsou tak velké, že jsem to vzdala. Poslední článek, který jsem na blog vložila, jsem musela smazat. Budu pokračovat zde, založím nové štítky a snad konečně budu vkládat články častěji. Jen si mě trochu vyděsil, když jsi napsal, že Ti nejdou vložit komentáře. To bych si se změnou moc nepomohla. Ale uvidíme. Doufám, že se budeme shledávat i na těchto stránkách. Také přeji Tobě a všem Tvým blízkým krásný zbytek svátečních dní a v novém roce všechno dobré naplněné zdravím a láskou. Marie

      Vymazat
  3. Maruško vítej! Vážně už to na blogu cz. nešlo. Než taková marnost, to bych raději skončila úplně. Tady zatím funguje všechno, tak uvidíme. Vánoce jsou za námi, teď už jen přivítáme nový rok a budeme se těšit na jaro :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasti, děkuji. Zvažovala jsem jestli neskončím úplně, ale to by mě mrzelo. Blogování mě stále baví, i když už tomu nevěnuji tolik času jako dřív. Když mi v posledním článku nejprve zmizely fotky a pak se objevily úplně cizí, tak jsem se definitivně rozhodla, že změním adresu. Snad tu budeme spokojenější. Těším se na setkávání s tebou. Marie

      Vymazat
  4. Maruško udělala jsi dobrý skutek i já uvažuji odejít.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ze založením mi trochu pomáhal syn, ale teď už to jde samo a snáz. Mohu Miluško jen vřele doporučit. ;-)

      Vymazat
  5. Fajn blog:) Ty fotky v záhlaví především:))

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško, já taky začínala na Blog.cz. Prchla jsem na Blogger na začátku listopadu, kdy mne spousta vložených reklam a neustálé potíže s fotkami přestaly bavit. Zatím nelituji. Jen kvůli článkům bez reklam to stálo za to.
    Přeji ti, ať tě všichni tví původní čtenáři na nové adrese zase najdou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, já už kvůli potížím ani neblogovala. Ztrácení fotek, mizení článků a neustálé spamy v komentářích mne natolik odrazovali, že už jsem na blog vůbec nechodila. Rozhodl poslední článek, ve kterém mi nejprve zmizely fotky a pak se objevily nějaký úplně cizí. Článek jsem smazala a přešla sem. Zatím jsem spokojená, tak doufám, že to vydrží.

      Vymazat
  7. Na blogu jsem to posléze opravila, vyházela cizí fotky, vrátila svoje... a od té doby je klid, ale spemy jsou dál, reklama taky hnus... a hlavně není žádný partner na komunikaci, žádný admin, jen robotické odpovědi... Takže zvažuju přesun, objevila jsem lidi, kteří ti celý blog převedou. I s fotkama. Už to tak asi dopadne... ale jako ty, jsem konzerva a mrzelo by mne to.

    OdpovědětVymazat
  8. Ten předchozí, to jsem byla já, mám na blogspotu tenhle účet, takže jméno musím dopisovat ručně a zapomněla jsem :)

    OdpovědětVymazat