Prohledat tento blog

pátek 28. prosince 2018

Vánoční pečený čaj

Už několik let dělám před vánocemi pečený čaj. Rozdávám ho pak jako malou pozornost k dárkům nebo jen tak pro radost. 







16 komentářů:

  1. Pečený čaj máme moc rádi a letos jsem taky udělala várku vánočního a rozdala tak doufám, že chutnal :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasti, já ten svůj většinou ani neochutnám, protože mi žádný nezbude. Tak taky doufám, že chutná. ;-) :-)

      Vymazat
  2. Maruško, tak jsem zde a zkouška přidávání komentářů na tvém novém blogu právě probíhá.
    Pečený čaj je dobrým nápadem k obdarování.

    OdpovědětVymazat
  3. Pečený čaj jsem kdysi taky dělala, ale letos jsem zapomněla, ale dělám si punč s ovocem, to je podobné :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, vypadá to, že zkouška vkládání komentářů dopadla dobře. Jsem ráda, že jsi zavítala. ;-) :-)

    Rijo, punč s ovocem jsem nikdy nezkoušela. Ovoce v punči chvilku povaříš nebo jak to děláš?

    OdpovědětVymazat
  5. Jedním z obdarovaných je i naše rodina a potvrzuji, že je čajík výborný stejně, jako ta sušená jablíčka. Mňam, mňam.

    OdpovědětVymazat
  6. Takové dárečky nejvíc potěší.Letos jsem čaj nedělala, kdysi jsem dělala z pomerančů a jablíček tak možná napravím po Novém roce.Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  7. Jaruško, tak to jsem moc ráda že čaj i křížaly potěšily. :-)

    Drahuško, já dávám jako základ rybíz, kterého máme na zahradě dostatek a ostatním ovocem doplňuji. Ale jablkovo ovocný musí být také moc dobrý. Příležitostně ho vyzkouším. ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Mňamka veliká nejen svým obsahem, ale i láskou, kterou je čaj darován, přeji krásný nový rok, Iva

    OdpovědětVymazat
  9. Maruško, čajík vypadá báječně! Přeji Ti vše nejlepší do nového roku a hlavně hodně zdraví! ♥ M.

    OdpovědětVymazat
  10. Já letos, tedy vlastně loni :-), dělala pečený čaj taky - pro kolegy jako vánoční dárek. Jen fotky zmizely - omylem jsem si vymazala složku, kam jsem je šoupla, protože jsem si myslela, že v ní jsou jen fotky, která už mám na blogu vložené.
    přeji hodně pohody do r. 2019

    OdpovědětVymazat
  11. Ivo, chválili si, tak snad jim opravdu chutnal. ;-) Také ti přeji krásný nový rok.

    Majunko,moc děkuji. I tobě krásný a šťastný nový rok.

    Stáňo, tak to zamrzí. Kolegové měli jistě radost a při vaření čaje si na tebe vzpomněli. :-) Stáni, také ti přeji krásný a pohodový nový rok.

    OdpovědětVymazat
  12. Maruško, máš pečený čaj pěkně "zabalený". Četla jsemv komentářích, že je báječný.

    OdpovědětVymazat
  13. Já momentálně piji směs bylinek na ledviny. Máme u nás na náměstí novou prodejnu, kde nám to naváží přímo do velké sklenice a my to doma jen promícháme.

    OdpovědětVymazat
  14. Maruško, opravdu krásný dárek a moc pěkně zabalený. I ty křížaly jsou jako dárek nádherné.
    Přeji klidnou Tříkrálovou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  15. Hezounký :), taky rozdávám vyrobenosti, je to určitě nej :). A křížalky z jablíček a hrušek snad potěšej každýho :). Jo a taky motouzkuju :). Moc se mi líbí ta pidicesmínka na čajích, no jo, je to plast, ale je to takový hodně hezky vánoční - a určitě to obdarovaní mohou "recyklovat" použitím zase někomu příští rok :). Ten rybíz máš z mražáku?

    OdpovědětVymazat