Prohledat tento blog

čtvrtek 3. ledna 2019

Prostírání pod hrnky

Jako drobnost k vánočním dárkům jsem uháčkovala prostírání pod hrnky. Barvy jsem volila podle toho jakou má kdo barevně laděnou domácnost a nebo jakou má kdo rád barvu. Ty modré prostírání jsou pro moji velmi dobrou přítelkyni, která miluje modrou barvu. Zelenou jsem zas vybrala do domácnosti svého staršího bratra, který má v této barvě vymalovanou kuchyň. A zbylá dvě prostírání jsou kombinace stejných barev, jen jsou  prohozené středy s okraji. Tyto dvě barvy jsem zvolila tak, aby ladily k sedačkám v obýváku švagrové od mladšího bratra a manželovi maminky.







7 komentářů:

  1. Maruško, prostírání je kouzelné a to pro náš obývák ladí na jedničku s hvězdičkou. Vždycky, když si na něj po obědě dáváme hrneček s kávičkou a já se zeleným čajem, tak si na tebe vzpomeneme. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško, prostírky máš krásné. :-) Jsi šikulka.
    Radost mají jistě i obdarovaní.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné prostírání. Mě se líbí ta vínová. Musím mrknout po nějaké předloze a pustit se do práce.

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, krásné prostírky jsi uháčkovala! Určitě obdarované potěšily :) Pěkné lednové dny, M.

    OdpovědětVymazat
  5. Jarmilko, Rijo, Majunko - děkuji. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško, to je tak milý takovýhle dárečky "na míru" a s láskou tvořené :).Krásný mandalky :), nemáš "poslatelný" receptík?

    OdpovědětVymazat