Prohledat tento blog

neděle 13. ledna 2019

Ťapka má nový kabátek
Během vánočních pohádek jsem naší Ťapince uháčkovala do sněhu nový kabátek. Už to vypadalo, že se sněhu nedočkáme, ale i u nás během minulého týdne padal sníh. Bohužel nikdy dlouho nevydržel a většinou během dne roztál. I tak měla Ťapka možnost párkrát kabátek vyzkoušet a vypadala, že je s ním celkem spokojená. 😉



19 komentářů:

  1. Maruško, u nás pořád jen prší a prší. Sníh přišel v pátek, když jsem odjížděla na odpoledku. :-(
    Prošla jsem si zmeškané článečky. Pokochala jsem se, inspirovala. Díky.:-)
    Přeji pěkný večer.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emo, také děkuji, za návštěvu i za komentář. Přeji Ti hezký víkend.

      Vymazat
  2. Hezký obleček jsi Ťapince uháčkovala, určitě ji hřeje na procházkách. Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, děkuji. Doufám, že jí hřeje, jen si ho nerada obléká. ;-)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Janko, je to náš miláček. Máme jí z útulku a je to velký mazel.:-)

      Vymazat
  4. Maruško, pěkný kabátek jsi Ťapce uháčkovala! Pěkný den, M.

    OdpovědětVymazat
  5. Ťapka je fešanda. A se sněhem je to myslím v nížinách všude stejné. U nás v pátek krásně sněžilo, když jsem šla večer z práce, a v sobotu jsem se probudila do mokra :-(.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, u nás se během týdne situace nezměnila. Občas krásně zachumelí, ale sníh nedrží. Ale slibují mrazy, tak se třeba konečně dočkáme sněhové peřiny, která chvíli vydrží. ;-)

      Vymazat
  6. Milá Maruško, tak ty taky na nové adrese...no nedivím se, když blog.cz stále tak blbne...já zatím setrvávám... :-D Měj se krásně...Ťapka má super kabátek. :-) Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, dlouho jsem se změnou váhala, přeci jenom jsem měla starý blog několik let a je na něm spousta vzpomínek. Stále mě to trochu mrzí, ale nelituji. Zatím jsem tady spokojená. :-)

      Vymazat
  7. Kabátek pro Ťapinku se povedl. Je pěkně dlouhý až na ocásek a hezky hřeje i na bříšku. Ty kupované jsou na bříšku hodně vykrojené a pejskové ho mají vlastně holé. Jen kdyby chtělo trochu víc přituhnout a ten napadaný sníh nám pořád neroztával...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, to jsem chtěla, aby byl hodně přes bříško. Má ho pěkně schované a když napadne sníh nevrací, se nám domů jako sněhulák. Jak je malinká a sníh miluje, tak se jí vždycky na břicho sníh nalepil, takhle ho má jenom na tlapičkách. ;-)

      Vymazat
  8. Maruško krásnej kabátek :). Asi je zdlouhavý zapínat těch 5 knoflíků :). Přemejšlím naší Barunce, viděla jsem šusťákovej na suchej zip, ale na háčkovaný by se to chytalo. Možná jen nějak zavázat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jájo, s knoflíky potíže nemám, jen Miky si na ně chvíli zvykal a Ťapka je dobrák, co trpělivě drží. ;-) :-)

      Vymazat
    2. Tak to potom jo :)

      Vymazat
  9. Maruško, byla jsem smutná, když jsi se přestěhovala, ale našla jsem si tě. Máš to tady pěkné, budu nakukovat. Ať se ti na nových stránkách daří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji. Budu ráda, když zavítáš. :-)

      Vymazat