Prohledat tento blog

neděle 3. února 2019

Ráda se procházím uličkami Tábora v okolí Žižkovo náměstí. Místní nazývají tyto uličky táborskými Stínadly a skautský oddíl Širokko, zde pravidelně každý rok pořádá večerní hru "Hon na Širokka". I my jsme se s manželem vypravili na toulky uličkami ve večerních hodinách, abychom si jejich kouzelnou a tajemnou atmosféru užili.






















8 komentářů:

  1. Děkuji za virtuální prohlídku. V Táboře jsem nikdy nebyla. Musím napravit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rijo, rádo se stalo. Jestli se někdy do Tábora podíváš tak doufám, že se ti bude líbit. ;-) :-)

      Vymazat
  2. Maruško vidím, že už netrpělivě vyhlížíš jaro... Tvůj kabátek mne potěšil, ale u nás dnes stále ještě mrzne.
    Tvoje snímky večerního Tábora působí velmi romanticky. S Táborem mne virtuálně seznámila už před lety Jaruška. Já to mám ze severní Moravy daleko, ale návštěvu jižních Čech mám v plánu.Tábor určitě nevynechám.

    OdpovědětVymazat
  3. V Táboře jsem nikdy nebyla. Viděla jsem spoustu fotek a město jako takové se mi moc líbí. Ale cestu tam v plánu mám.
    Hezké dny!
    Hanka (bavi-mne-to.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, pěkné místo! Z večerních fotek opravdu působí tajemně :) Pěkné únorové dny, M.

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško, těmi uličkami jsem se procházela, v Táboře jsme byli dva dny. Město je to moc krásné.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné fotky s romantickou a trochu tajemnou atmosférou.

    OdpovědětVymazat
  7. Marie, krásné fotky. V Táboře bývám pracovně často, ale ve dne. :o)
    Měj prima dny. D.

    OdpovědětVymazat