Prohledat tento blog

pondělí 7. ledna 2019

Stále svítíme...
Vánoční výzdobu už jsme doma uklidili do krabic a krabiček, schovali světýlka z oken, odnesli stromeček. Přesto ale dál svítíme. Nerada se loučím s Vánocemi a jejich kouzelnou atmosférou a tak již několikátým rokem vyměním vánoční výzdobu za zimní a svítíme si doma až do Hromnic, kdy se pomalu začínáme chystat na jaro.








12 komentářů:

  1. Maruško, hezky si svítíš, pěkná výzdoba! Taky ještě máme stromeček i vánoční výzdobu :) Pěkný den, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majunko, děkuji. Také přeji přeji pěkné dny.

      Vymazat
  2. Zima a brzká tma svícení přímo vyžaduje :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, souhlasím. Stále to k zapalování svíček láká. ;-)

      Vymazat
  3. Ani u nás už stromeček nestojí, ale svíčky stejně, jako ty, zapalujeme pořád. Večery jsou dlouhé, sluníčko s námi nemluví, což je příležitost k zimnímu svícení. Moc se mi líbí ty větvičky s malými kulíšky!

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem stromeček zrušila už minulý týden, ale zapíchli jsme ho do hromady sněhu na zahradě do jara tam asi vydrží :) No a se svícením jsem na tom podobně a jak jsem ještě pořád doma, tak mám letos spotřebu svíček doslova rekordní :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasti, také během zimy zvyšujeme spotřebu svíček. Ale jak už po vánočním volnu začnu chodit do práce tak je to slabší. ;-) :-)

      Vymazat
  5. Maruško, nádherně si doma svítíte. Velmi se mi líbí tvá světýlka a taky čepičky na větvičkách.
    Já odstrojím stromeček v sobotu, vánoční výzdobu jsem uklidila dnes, jinak ale svítím každý den, to k zimě patří.
    Maruško, měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, děkuji. Kulíšky jsem si vyrobila asi ped dvěma roky a stále se mi líbí. Vždy je po zimě schovám a vyndám až když je po Vánocích, abych měla doma nějakou zimní výzdobu než na mě přijde jaro. ;-) :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Mám to stejně, taky ještě svítíme, ale vánoční výzdobu už mám sklizenou. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Už jsem to obdivovala na fb, taky jsem palič :), ve velkým :). Když jsou tak krátké dny, potřebujeme toho světla opravdu víc :). Ale už se to pomalinku prodlužuje, už bude víc vidět :)

    OdpovědětVymazat