Prohledat tento blog

středa 1. května 2019


Cestou na zahradu...
Dneska jsem si naplánovala, že hned ráno pojedu na zahradu, abych tam zasadila nové bylinky. Rozhodla jsem se jet MHD, abych tam byla rychleji a stihla vše, co jsem si na dnešní volný den naplánovala. Když jsem přišla na zastávku, bylo mi divné, že nikde nikdo není a i autobus, který zde už většinou čeká, nikde nestál. Šla jsem se tady podívat na autobusový řád a zjistila jsem, že spoj na kterým jsem přišla, o svátcích nejede a autobus mi pojede až za hodinu. Chvíli jsem váhala, jestli se mám vrátit domů, nebo vyndat knihu z batohu (pořád u sebe nějakou nosím), anebo jít pěšky. Vyrazila jsem pěšky a v duchu si nadávala, že doma každého upozorňuji, ať si zjistí, jestli mu vlak nebo autobus opravdu jede a sama u sebe se neobtěžuji. Hlavou mi letělo, že kdybych šla na autobus až na osmou, stihla bych ještě aspoň vyžehlit a takhle, že zbytečně ztrácím čas. A tak kráčím ranním sluncem, hřejeme mě do tváří a já si najednou říká, kam vlastně chvátám? Uteče mi snad něco? Třeba to žehlení? Zasměji se sama sobě a pak už si cestu na zahradu jen užívám. Je nádherné ráno, plné života a slunce...


















Mějte se krásně a užívejte života...

3 komentáře:

  1. Marie, jak se říká - všechno špatné, je pro něco dobré. A Tobě se díky tomu, že jsi šla pěšky povedlo udělat krásné fotky a to není vůbec špatné.
    Měj prima sobotu. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, děkuji. Ten den jsem si užila a do konce stihla všechno co jsem si naplánovala, navíc obohacená o zážitky z ranní procházky. ;-)
      Přeji Ti krásný začátek nového týdne.

      Vymazat
  2. Moc pěkné fotky. Jak jsou ti ptáčci naducaní:)))

    OdpovědětVymazat