Prohledat tento blog

pondělí 6. května 2019

Poklad z burzy

Minulou sobotu jsme se byli s manželem podívat na burze. Procházeli jsme jednotlivými stánky, obdivovali a okukovali nabízené zboží. U jednoho ze stánků jsem objevila formu na bábovku, která se mi hodila jako dekorace do kuchyně. Forma mě stála sto korun, což se mi zdálo docela dost. Nerozumím výrobě, těchto forem, ale je docela malá, průměr má 15 cm a vypadá to jako výlisek z měděného plechu. Sama bych cenu na burze tipla tak na sedmdesát korun, což je pouze o třicet méně než jsem zaplatila. Ale jak říkám, výrobě nerozumím a stovka za vysněnou formu není zase tak moc.
U jiného stánku, kde měli všechno možné, se mi zalíbila lampa. Nebyla označena cenou, a tak jsem se zeptala prodávajícího, kterým byl takový sympatický děda, za kolik jí prodává. Děda s úsměvem odpověděl:"Dám Vám ji za padesát." Nevěřila jsem svým uším a pro jistotu se zeptala ještě jednou:"Tuhle lampu?" A děda zase s klidem: "Jo, za padesát je Vaše. " Zaplatila jsem padesát korun a nesla si lampu domů, jako poklad. Stále překvapená cenou, kterou za ní ten pán chtěl. Nepředpokládala jsem, že by lampa byla funkční, ale když jsem ji doma zapojila do zásuvky a ona se rozsvítila, šla jsem do kolen. Krásná lampa, za padesát korun a ještě ke všemu i svítí. :-)







                                                      Mějte se krásně a užívejte života... 



Žádné komentáře:

Okomentovat